• ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (ΕΡΓΑΣΙΕΣ-ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ-ΣΧΕΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ) ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε. Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ

Μερικές λοιπόν από αυτές είναι: Να πραγματοποιηθεί κάποιος περίπατος στην πιο κοντινή παραλία. Να γίνει συλλογή από όστρακα, πέτρες και φυτά της θάλασσας. Να μαζευτεί υλικό από τις ομάδες που θα εκτίθεται σε μια ειδικά διαμορφωμένη γωνία της τάξης, προσιτό σε όλους και εμπλουτίζοντάς το συνέχεια (φωτογραφίες οποιασδήποτε μορφής που αναφέρεται στη θάλασσα, εικόνες, άρθρα από περιοδικά και εφημερίδες, απόψεις και συνεντεύξεις ανθρώπων που ενδιαφέρονται για τη θάλασσα, βιβλία λογοτεχνικά, εγκυκλοπαίδεια που αφορά τη θάλασσα κ.ά.). Να φωτογραφηθούν διάφορες παραλίες με ρύπους και άλλες με χωρίς ρύπους. Να γίνει εθελοντικός καθαρισμός κάποιας παραλίας (κοντινής ή μακρινής). Να γίνει κάποια ομιλία σε ραδιοφωνικό σταθμό μ’ αυτό ακριβώς το θέμα. Να τυπωθεί κάποιο φυλλάδιο με συνθήματα και συμβουλές για τη σωτηρία των θαλασσών Να βγει ανακοίνωση για ανακύκλωση κουτιών αλουμινίου στο σχολείο. Να γίνει προβολή βίντεο και σλάιτς σ’ όλους τους μαθητές του σχολείου και τους γονείς τους. Πραγματοποίηση κάποιου θεατρικού παιχνιδιού που θα αφορά τη ζωή στη θάλασσα. Δημιουργία πινακίδας με κάποιο σύνθημα για τη σωτηρία των θαλασσών. Να γίνει ταξινόμηση των διαφόρων θαλάσσιων ειδών, των ειδών ναυσιπλοΐας, των τρόπων αλιείας, των απειλούμενων ειδών προς εξαφάνιση και γενικά να παρουσιαστεί η λειτουργία της τροφικής αλυσίδας και Να γίνει διαγωνισμός ζωγραφικής σ’ όλο το σχολείο με θέμα την προστασία της θάλασσας.